Rozvoj tvořivosti ve výuce fyziky III. – Divergentní fyzikální úlohyRozvoj tvořivosti ve výuce fyziky III. – Divergentní fyzikální úlohy

Václav Meškan  |  7. 11. 2014  |  cs en

Další díl série věnované tvůrčí výuce fyziky je zaměřen na základní prvek této výuky, kterým jsou divergentní fyzikální úlohy. Hlavní pozornost je věnována především početním divergentním úlohám, jejichž řešení představuje velmi hodnotnou aktivitu dobře zařaditelnou i v tradiční výuce fyziky. Součástí článku jsou ukázky prací žáků.Next part of the series devoted to the development of creativity in teaching of physics deals with the main component of the creative methodology which are divergent physics problems. The article is focused mainly on quantitative divergent problems which solving represents a very valuable activity that can be easily engaged even in the traditional teaching of physics. The paper contains examples of pupils´work.

Hodnocení

Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.

Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2014/2/8-rozvoj-tvorivosti-ve-vyuce-fyziky-iii-divergentni-fyzikalni-ulohy?mobil=1)
Nahrávám...