Cesta k přírodovědné gramotnostiCesta k přírodovědné gramotnosti
Arnold B. Arons | 12. 11. 2001
Žalostná úroveň chápání vědy laickou veřejností je starým problémem. Vliv vědy a techniky na morální, etické, politické i společenské problémy se však dále stupňuje a tím rostou také nároky na všeobecné vzdělávání. Za hlavní problém považuje autor domněnku, že osvojení vědy lze dosáhnout čistě verbálním vštěpováním. Vědecky gramotná osobnost ale potřebuje získat i jiné schopnosti.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 12,2 MB)
Hodnocení
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
© 2025 Časopis Školská fyzika
Oddělení fyziky Katedry matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Mobilní verzeKlasicky
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2001/3/3-cesta-k-prirodovedne-gramotnosti)
Nahrávám...