Tiažové zrýchlenie a tvorivosťTiažové zrýchlenie a tvorivosť
Klára Velmovská | 14. 9. 2001
Na konci školního roku 1. Ročníku gymnázia už mají žáci dostatečné zkušenosti s laboratorními pracemi. Většinou však mají v učebnici přesný návod, jak při měření postupovat. Je ale skutečně nutné, aby vždy dostali striktní návod? Z hlediska rozvoje tvořivosti je vhodnější tento návod žákům nedávat, ale nechat je, aby si způsob a postup měření navrhli sami.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 3,1 MB)
Hodnocení
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
© 2024 Časopis Školská fyzika
Oddělení fyziky Katedry matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Mobilní verze | Klasicky
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2001/2/4-tiazove-zrychlenie-a-tvorivost?mobil=1)
Nahrávám...