Tiažové zrýchlenie a tvorivosťTiažové zrýchlenie a tvorivosť

Klára Velmovská  |  14. 9. 2001

Na konci školního roku 1. Ročníku gymnázia už mají žáci dostatečné zkušenosti s laboratorními pracemi. Většinou však mají v učebnici přesný návod, jak při měření postupovat. Je ale skutečně nutné, aby vždy dostali striktní návod? Z hlediska rozvoje tvořivosti je vhodnější tento návod žákům nedávat, ale nechat je, aby si způsob a postup měření navrhli sami.

Hodnocení

Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.

Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2001/2/4-tiazove-zrychlenie-a-tvorivost?mobil=1)
Nahrávám...