Integračně-komunikační pojetí didaktiky počátečního přírodovědného vzdělávání v profesní přípravě studentů učitelství 1. stupně základní školyIntegračně-komunikační pojetí didaktiky počátečního přírodovědného vzdělávání v profesní přípravě studentů učitelství 1. stupně základní školy

Ladislav Podroužek  |  4. 12. 2006

Pedagogické a kurikulární dokumenty vydané v poslední době avizují významné a potřebné koncepční změny ve školství. S tím souvisí i příprava budoucích učitelů, především didaktická příprava studentů v předmětových didaktikách. V současné době je žádoucí uplatňování tzv. integračně-komunikační koncepce, která je založena na rovnoměrném zastoupení oborové i didaktické složky.

Hodnocení

Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2004/7/11-integracne-komunikacni-pojeti-didaktiky-pocatecniho-prirodovedneho-vzdelavani-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-1-stupne-zakladni-skoly)
Nahrávám...