Integračně-komunikační pojetí didaktiky počátečního přírodovědného vzdělávání v profesní přípravě studentů učitelství 1. stupně základní školyIntegračně-komunikační pojetí didaktiky počátečního přírodovědného vzdělávání v profesní přípravě studentů učitelství 1. stupně základní školy
Ladislav Podroužek | 4. 12. 2006
Pedagogické a kurikulární dokumenty vydané v poslední době avizují významné a potřebné koncepční změny ve školství. S tím souvisí i příprava budoucích učitelů, především didaktická příprava studentů v předmětových didaktikách. V současné době je žádoucí uplatňování tzv. integračně-komunikační koncepce, která je založena na rovnoměrném zastoupení oborové i didaktické složky.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 291,1 kB)
Hodnocení
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
© 2025 Časopis Školská fyzika
Oddělení fyziky Katedry matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Mobilní verzeKlasicky
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2004/7/11-integracne-komunikacni-pojeti-didaktiky-pocatecniho-prirodovedneho-vzdelavani-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-1-stupne-zakladni-skoly?mobil=0)
Nahrávám...