Elektrické obvody – příklad zpracování tematického celku s prvky vícenásobné reprezentace jevůElectric circuits in The Heureka Project – multiple representations
Irena Dvořáková | 13. 11. 2013 |
Příspěvek ukazuje postupný proces, který žákům na základní škole umožňuje skutečně porozumět učivu o elektrických obvodech a rozvíjí jejich dovednost řešit různé problémy, které se elektrických obvodů týkají.This paper describes a method of building the concept of electric circuits and its different representations in students’ minds. The paper shows the gradual process which helps students to really understand this concept and gives them the ability to solve different problems concerning electric circuits.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 0,8 MB)
- Vytiskněte si článek (PDF, 2,0 MB)
Hodnocení
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
© 2024 Časopis Školská fyzika
Oddělení fyziky Katedry matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Mobilní verzeKlasicky
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2013/3/6-elektricke-obvody-priklad-zpracovani-tematickeho-celku-s-prvky-vicenasobne-reprezentace-jevu)
Nahrávám...