Moderní trendy v českém fyzikálním vzděláváníModerní trendy v českém fyzikálním vzdělávání
Aleš Lacina | 10. 11. 2005
Autor se zamýšlí nad směrem, kam se ubírá v současnosti výuka fyziky. Porovnává systém autoritářský se systémem ochraňujícím, pečujícím. Připomíná, že společenská prestiž exaktních věd, a fyziky zvlášť, je nízká a že se jedná o velmi obtížnou disciplinu. Zamýšlí se ale i nad prestiží učitelského povolání v minulosti i dnes a nad množstvím reforem školství.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 349,9 kB)
Hodnocení
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.
© 2025 Časopis Školská fyzika
Oddělení fyziky Katedry matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.
Mobilní verze | Klasicky
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2004/3/14-moderni-trendy-v-ceskem-fyzikalnim-vzdelavani?mobil=1)
Nahrávám...