Proč už nemusejí žáci základní školy nastupovat do jedoucího vlakuWhy pupils need not anymore to board the train

Ivo Volf, Pavel Kabrhel  |  13. 3. 2013  |  cs en

Žáci základní školy se ve výuce fyziky seznamují se základy kinematiky, ale pouze v případě pohybu rovnoměrného poznávají matematický model. Nesetkají se tedy ve výuce se základními vztahy, jež se týkají reálných pohybů od startu až po zastavení vozidla. V článku se navrhuje jednoduché řešení, spočívající ve vytvoření grafického modelu. Náš přístup byl ověřen v práci se žáky s hlubším zájmem o fyziku v rámci Fyzikální olympiády.Pupils of Elementary school in teaching physics to learn the basics of kinematics, but only in the case of uniform motion recognize mathematical model. Therefore do not meet in teaching the basic relationships that relate to real movements from start to stop the vehicle. The article proposes a simple solution, consisting of a graphical model. Our approach has been verified to work with pupils with a deeper interest in physics in the Physics Olympiad.

Hodnocení

Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.

Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2013/1/3-proc-uz-nemuseji-zaci-zakladni-skoly-nastupovat-do-jedouciho-vlaku)
Nahrávám...