Mezipředmětové výukové téma „Barvy kolem nás“ III.Cross-curricular educational topic


V minulých číslech časopisu školská fyzika jste měli možnost si přečíst třídílnou sérii článků Historie a elementární základy teorie barev. Na tuto sérii navazují další tři díly popisující mezipředmětové výukové téma „Barvy kolem nás“, které na základě přehledu nauky o barvách vzniklo. Problematika barev je na rozhraní fyziky, informatiky a výpočetní techniky, přírodopisu, výtvarné výchovy a případně i dalších vyučovacích předmětů, proto je těžké ji zařadit do některého ze standardních vyučovacích předmětů. Jako nejlepší volba se ukazuje mezipředmětové výukové téma s prezentací v podobě samostatného tematického dne.In previous issues of the magazine „Physics at schools“ you had the opportunity to read a three-part series of articles History and Basics of Color theory. Now follow the other three parts describing the cross-curricular teaching the topic "Colors Around Us". The topic overlap the physics, computer science, natural science, art, and possibly other subjects, so it is difficult to classify into any of the standard classes. The best option is to incorporate it in cross-curricular educational theme with presentations in the form of separate thematic day.
- Přečtěte si celý článek (PDF, 1,5 MB)
- Vytiskněte si článek (PDF, 5,4 MB)
Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
- Česká učebnice fyziky získala ocenění na Frankfurtském knižním veletrhu 2005
- Historie a elementární základy teorie barev I.
- Historie a elementární základy teorie barev II.
- Exkurze do Seismické observatoře Kašperské Hory
- Historie a elementární základy teorie barev III.
- Mezipředmětové výukové téma „Barvy kolem nás“ I.
- Astronomické vtípky I.
- Nobelova cena za fyziku 2013
- Fyzikální a matematické vtípky I.
- Mezipředmětové výukové téma „Barvy kolem nás“ II.
- Fyzikální vtípky
Publikování nebo další šíření obsahu časopisu Školská fyzika je bez písemného souhlasu redakční rady zakázáno.