Úkoly didaktiky fyziky v České republice na začátku 21. stoletíÚkoly didaktiky fyziky v České republice na začátku 21. století

Ivo Volf  |  10. 11. 2005

Vytváření Rámcových vzdělávacích programů je jedním z velmi zásadních problémů soudobého českého školství. Je to však opravdu jediný a zásadní problém české didaktiky fyziky na prahu 21. století? Pohlédněme poněkud ze širšího hlediska na současný stav výuky fyziky na našich základních a středních školách. V posledních dvou desetiletích nastal v Evropě všeobecně značný ústup zájmu žáků o fyziku a dále stále větší zdůrazňování humanitního vzdělávání a ústup vzdělávání přírodovědného a technického. Nad těmito i dalšími problémy se článek zamýšlí.

Hodnocení

Hodnotit články mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.

Komentáře
Komentáře jsou k dispozici pouze registrovaným a přihlášeným uživatelům.

ostatní články autora:
Vytištěno ze stránky projektu Školská fyzika (sf.zcu.cz/cs/2004/3/12-ukoly-didaktiky-fyziky-v-ceske-republice-na-zacatku-21-stoleti?mobil=0)
Nahrávám...